woensdag, juni 21, 2006

weer thuis....

We zijn alweer een paar dagen thuis en volop aan t werk :-)

Tijd om na te gaan wat beter had gemoeten en hoe dat dan zou moeten gebeuren, genoeg stof om over na te denken dus....

Wat me is opgevallen is dat de top alleen maar breder geworden is, landen als Oostenrijk, Slovenie en Engeland mengen zich tussen de toplanden (Frankrijk, Tsjechie, Duitsland en Italie). Aan ons om ervoor te zorgen dat we er ons zo snel mogelijk weer tussenwringen....

Hoe ik dit zelf ga doen weet ik nog niet, daar zal ik eens een paar weken rustig moeten over nadenken.

K heb al enkele foto's van de ploegenwedstrijd, als ik er nog meer heb gooi ik ze er hier wel eens op!

Bedankt aan iedereen die hier een berichtje heeft geplaatst!

1 opmerking:

Anoniem zei

mooi mooi die blog,
is het mogelijk om nog wat meer foto's online te zetten (kwil de rest van het parcours wel eens zien) of komen die op de website van kccm te staan.

En o ja, nog nen dikke proficiat voor uw prestatie e.
(de volgende keer wel winnen, of anders ... (lol))