woensdag, september 05, 2007

Hij is weer voorbij.....

....die (mooie) zomer.....

Niet alleen het weer, maar ongeveer alles was anders deze zomer.

Sinds een maand wonen Klaartje en ik samen in ons appartementje aan de vaart, en het valt reuze-mee. De borden hebben nog niet in 't rondgevlogen... :-)
We ontbreken nog enkele zaken zoals gordijnen, eettafel en stoelen.... maar dat losssen we wel op als de wedstrijden gedaan zijn en we wat meer tijd hebben.

Wat ook anders was deze zomer waren mijn trainingen, na het EK had ik me voorgenomen om de lijnwedstrijden dit jaar over te slagen en in augustus al met de voorbereiding te beginnen voor volgend afdaalseizoen, na de marathon van Lier kreeg ik toch het idee om nog wat te trainen voor de marathon in Kasterlee en de lijnwedstrijden...
Na overleg met Peter Vervoort ben ik maar van dit idee afgestapt omdat het om echt goed te zijn op het BK toch al te laat was. Begin augustus ben ik dan begonnen met duurtrainingen, poweren, lopen en wat fietsen.
T is eens wat anders dan de 500 en 1000m trainingen die anders in deze tijd van het jaar op het programma staan. Hopelijk werpt deze aanpak volgende winter zijn vruchten af!

Het is ook wel eens leuk om de wedstrijden mee te doen zonder er ook maar iets voor getraind te hebben, niks moet, alles mag.... :-)
Het BK heb ik niet eens meegedaan, kon er toch niks gaan uitrichten en ik ben nooit een echt grote fan van de grote plas op Hazewinkel geweest. Ben dus voltijds gaan supporteren voor de zusjes Peeters (die het op het BK en op de wedstrijden van Geel en Neerpelt trouwens heel goed gedaan hebben) en de rest van de Mechelse bende.

Volgende weekends nog wedstrijden in Zwevegem en Mechelen en dan zit het sprintseizoen er weer op.

Info en uitslagen over deze wedstrijden kunnen gevonden worden op www.nkv.be

2 opmerkingen:

Pieter Hélin zei

Even wat minder kajak....
... even wat minder op mijn blog

Het is weer voorbij...
... die lange stilte op mijn blog

Je kan je titels wel kiezen!

btw die zusjes Peeters haalden wel zeven of acht medailles samen, zal ik hun prestaties dan maar vermelden hier, want van uwe vent moet ge het hebben he Klaartje!

Anoniem zei

Hij zegt toch dat we het heel goed gedaan hebben.....