woensdag, maart 19, 2008

Een afwisselend weekendje

Vrijdagavond gingen we snel iets eten als voorbereiding op onze (bijna) jaarlijkse quiz-afspraak, zaterdag 2x rustig getraind, zondag training op de overvolle Lesse, gaan supporteren voor Bram Wybouw die weer en wind trotseerde op zijn MTB en 's avonds het weekend afgesloten bij de oma van Klaartje waar we al een berg paaseieren mee naar huis kregen. Afwisselend genoeg?

Het kwissen was best eens leuk, tegen de doorwinterde quiz-freaks konden we niet op, maar met een 21e plaats op 47 ploegen hebben we ons niet laten doen, ik vind dat we een zeer evenwichtige ploeg hadden, iedereen had z'n sterke en iets minder sterke punten....
Mijn sterke punt waren de sport vragen, of de sport-gerelateerde vragen.... Ik wist bijvoorbeeld in welke sport de Amerikaanse Allison Stokke uitblinkt.... niet slecht hé!
Of dit nu door de sport of door iets anders komt kan ik mij niet goed herinneren, google maar eens naar Allison Stokke...... t is de moeite...;-)

Bij het bekijken van Bram zijn MTB koers zondagnamiddag is er mij iets opgevallen, MTB en ww-kajak hebben eigenlijk veel met elkaar gemeen. Zeker op dagen zoals afgelopen zondag.
T is allebei vooral een gevecht met jezelf, je moet niet alleen hard kunnen paddelen of trappen maar ook een hoop techniek hebben, je materiaal ziet ongelooflijk af (om de tien minuten kwam er wel iemand voorbijgeslenterd met een fiets in de hand), en volgens mij hebben die bikers afgelopen zondag zeker zoveel water op hun kop gekregen als wij op een doorsnee rivier waar water op staat. Sport voor mannen en vrouwen met ballen dus! :-)

Geen opmerkingen: