woensdag, april 16, 2008

Monschau goed, BK slecht.

Monschau zal ook na dit jaar één van mijn favoriete koersen blijven.
Na zes jaar was het zaterdag terug zoeken naar de juiste weg, de grote lijnen wist ik nog, enkele belangrijke details niet meer, boot kapot en een bijna zwempartij later was het grootste gedeelte van het traject in mijn geheugen geprent voor de wedstrijd van zondag.
Met een zevende plaats en maar 9 sec. achterstand op plaats 5 en 6 was ik zondag meer dan tevreden. Jammer dat ik enkele tragere vaarders heb moeten inhalen op soms wel zeer ongelukkige momenten, er had mischien nog meer ingezeten.

Een ander verhaal afgelopen weekend op het BK in Houffalize, na de wedstrijden van Sort en Monschau is het mij niet gelukt om de goeie lijn in de resultaten door te trekken. Mijn eigen fout, het lukte me niet om me ook maar een beetje te motiveren voor deze wedstrijd.
Maxime Richard werd Belgisch Kampioen voor de zeer sterk varende Tanguy Zachary, ik kon nog net voor Davy Thys de derde podiumplek bemachtigen.


Nog 47 dagen, 20 uur en 28 minuten voor het WK in Ivréa!
http://www.ivrea2008.it/

Geen opmerkingen: