dinsdag, oktober 28, 2008

Marathon, feest en triathlon

Vorige zondag heb ik samen met Klaartje de K2 gewonnen op de marathon van de Lesse, dit was onze eerste en ook enige marathon voor we op 8november samen starten op de Ardeche. Alles liep perfect, het varen ging heel goed en de boot en pompen werkten zoals het moest. Nu nog 2 weken wat trainen en we kunnen ons gaan amuseren op de Ardeche samen met 1500 andere boten, we zien wel waar we uitkomen. Ik heb er alvast zin in :-)

Dit weekend hebben we op zaterdag het 75-jarig bestaan van KCCM gevierd met een receptie en avondfeest. Het was een geslaagd feestje.
Zondag was er de triathlon van Kasterlee die ik wou meedoen, de afgelopen maanden heb ik wat gelopen en gefietst zodat ik toch een klein beetje voorbereiding had en ook omdat het eens leuk is om even wat anders te doen dan alleen maar te varen.
Het lopen ging (voor mijn doen) goed, het varen ook, alleen het fietsen was minder, kramp in beide kuiten en uiteindelijk als 18e individueel over de finish.
Als KCCM 80, 90 of 100 jaar bestaat ga ik, of niet naar het feest, of ik doe de dag nadien geen triathlon meer. Wil er iemand me daar mee doen aan denken als het ooit zover is? Bedankt alvast :-)

1 opmerking:

Anoniem zei

Ik zal er zijn voor u ;o)