dinsdag, februari 27, 2007

Breizh ww

Regen, regen en nog meer regen....
Dus ook water, water en nog meer water.....
Korte samenvatting van een week Bretagne. :-)

Voor de rest, 3 koersen gevaren tegen de beste Fransen, Tsjechen, Zwitsers en een snelle Sloveen.
Op de marathon van woensdag (op de Ellé) en de klassieke wedstrijd van zaterdag (op de Scorff) ben ik 2x 14e geworden.
De sprint van zondag was op het technisch lastige stuk genaamd "Le Rochers du Diable". Dit ging mij beter af en ben ik 8e geworden.
In de totaaluitslag was ik 13e.

Niet slecht, maar niet goed genoeg om helemaal tevreden te zijn.
Er was in elke wedstrijd wel iets dat beter kon, op de marathon moest ik na een goed half uur mijn tempo te hard laten zakken, rond het uur kwam ik er wel weer door maar was het te laat om nog veel plaatsen goed te maken.
Op de klassieke wedstrijd kwam ik wat te kort op het laatste platte stuk, anders had ik rond de tiende plaats kunnen geraken en in de sprint vaar ik een geweldige eerste manche (4e) maar door de zenuwen vaar ik iets te verkrampt in de tweede manche en verlies een seconde of twee en dus ook vier plaatsen.....

Nog veel werk voor de boeg dus.
Volgend weekend de Vierre en de Lomme en het weekend nadien naar Fulda om ons te meten met de beste duitsers.

De uitslagen en foto's van de Breizh wildwater wedstrijden kan je vinden op
http://www.breizhwildwater2007.org/

De foto hieronder is op de klassieke wedstrijd van zaterdag op de Scorff.

1 opmerking:

Anoniem zei

Hey,

Gij zij goe bezig uwe piek moet nog komen.En dan vaar jij die mannen zo uit het wiel.


Groeten Bram