vrijdag, februari 16, 2007

Lesse, Warche en Breizh...

Weer 2 wedstrijden afgewerkt en ik ben redelijk tevreden over mijn resultaten.
Op de Lesse heb ik mijn achterstand van meer dan een halve minuut kunnen terubrengen tot 13 seconden. Met redelijk veel vertrouwen vertrok ik vorige week naar het BK op de Warche in Butchenbach. Als je van 35 sec naar 13 sec kan geraken dan moet winnen er ook inzitten!
Helaas, Maxime was nog iets te sterk en kwam 10 sneller dan mezelf naar beneden.
De beste heeft gewonnen, niks aan te doen.

Nu zondag kan ik het nog eens proberen op de Salm, er is voldoende water en ze geven meer dan tien graden, ideaal voor een weekendje riviervaren.

Maandagmorgen vertrekken we met de nationale ploeg naar Bretagne om deel te nemen aan enkele wedstrijden.
Woensdag varen we een marathon van 35 km, zaterdag een klassieke wedstrijd en zondag een sprint.

Meer info op http://www.breizhwildwater2007.org/

Als ik kan post ik in de loop van de week enkele berichten met resultaten.

groeten



Geen opmerkingen: